Hoe maakt Sophie het verschil?
• Professionele Bachelor Multimedia en Creatieve Technologieën.
• Zeer goede talenkennis: Nederlands en Engels uitstekend en kan zich heel goed verstaanbaar maken in het Frans.
• Woonachtig te Mechelen, kan flexibel ingezet worden in Antwerpen, Vlaams-Brabant & Brussel.
• Sophie heeft een eerste werkervaring binnen Customer service en is vastberaden haar scope te verbreden. Ze is vertrouwd met SAP en houdt ervan om met (nieuwe) programma’s aan de slag te gaan.
• Ze is multi-inzetbaar in veelzijdige ondersteunende functies: Customer Service, HR, Marketing & Communicatie alsook Office Support zoals facturatie.
Hoe is Sophie op de werkvloer?
• Sophie begint mogelijk wat terughoudend, maar past zich snel aan en wordt een sociale en actieve aanwezigheid binnen het team.
• Ze heeft een sterke passie voor uitstekende klantenservice, waarbij ze de behoeften van de klant centraal stelt om een positieve ervaring te bieden.
• Haar instelling is volledig gericht op de klant; ze luistert actief naar klachten, vragen en feedback, zodat ze zich gehoord en gewaardeerd voelen.
• Sophie is vastberaden om problemen op te lossen en zal alles in het werk stellen om steeds met passende oplossingen naar voor te komen.
• Ze werkt proactief en planmatig om potentiële problemen te anticiperen en efficiënt te reageren op behoeften.
• Sophie bevordert een goede samenwerking door effectieve communicatie met collega's, draagt bij aan een positieve werksfeer en werkt graag samen om gezamenlijke doelen te bereiken.
• Ze aarzelt niet om vragen te stellen wanneer ze hulp nodig heeft, na eerst zelf te proberen, en staat open voor nieuwe kennis en vaardigheden.
Heb je nood aan stelselmatige groei en kan je hulp gebruiken bij de aanwerving van de juiste profielen op lange of korte termijn? Onze experten helpen je graag verder.